6.3.2012

5. března 2012 v 19:59 | simonka
Doufám, že jste včerejší den přežily ve zdraví a cítíte se FITSmějící se, protože tu pro vás mám dnešní menu a nálož cviků ke krásné postavě.Usmívající se

JÍDELNÍČEK

snídaněcereálie s mlékem, čaj/voda
svačinaovocný salát (2ks)*
obědpolévka**/ŠK jídelna/dětská výživa bez celozrnného rohlíku!
svačinaopět 1ks zeleniny /mrkev, paprika, rajče, kus okurky,aj../
večeřemasný pokrm***

*Ovocný salát se bude skládat z 2 kusů různého ovoce. Já zvolím mandarinku a jablko. Co zvolíte vy, je na vás. Nechte se inspirovat kalorickými hodnotami ZDE. A také samozřejmě omrkněte, co máte doma. Mrkající

**Polévka se mě týká určitě - máme v jídelně zeleninovou, tak si dámSmějící se, ale žádné pečivo! Pokud máte ve ŠK jídelně dnes též zdravější polévku, určitě si jí dopřejteUsmívající se, ale hlavní chod bych vynechala, ale je to na vás. (Pokud ho zbaštíte, doporučuji se buď omezit s večeří nebo přidat ve cvičení.) Hutnější polévky si nedávejte (bramboračka, dršťková, gulášová, aj..)

***A je tu konečně maso! Ha. Co tím masným pokrmem myslím. Smějící se Dejte si jakékoliv maso (doporučuji kuřecí, podle kalorických tabulek má nejméně kcal/kilojoulů), navíc myslím, že ho máte snad všichni doma. Usmívající se Pokud zvolíte jiný druh masa, hlavu vám neutrhnu, jen ať to není bůček, a jiné perly.. Smějící se dotazy na skype. Navíc hodně mamin připravuje často masnou večeři, tak proto jsem tak učinila. Jako přílohu doporučuji brambory/bramborovou kaši/salát/rýži. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ hranolky/krokety/opečené brambory nebo jak se dělají tučnéSmějící se.

A dresingy jako kečup/hořčice/aj.. jsou též tabu - ale to je logické, že.S vyplazeným jazykem

Přes den pijeme opět vodu, čaj (znovu se opakuji-doporučuji zelený s citronem!, ale za jiný se zlobit nebuduSmějící se).
Jíme, jak vidíte, 5x denně, časové intervaly jsou na vás, opět každé 2-3 hodiny. (Nevím, kdy máte polední pauzu)

DENNÍ DÁVKA CVIČENÍ

  • Pokud někdo máte doma rotoped, dejte si hodinku na rotopedu a máte pokoj! Víc po vás chtít nebudu, je to totiž makačka.Smějící se
  • Kdo nemá, opakuje cvičení včerejší:
-břicho: 200x sedy-lehy (prvních 100: 30x klasické, 30x do stran (15 vlevo, 15 vpravo), 40x zvedáme zadeček ze země, měli bychom cítit horní břišní svaly (zase 20 na 20) -odpočineme si a jedeme dalších 100 znovaS vyplazeným jazykem)
(mezi sériemi děláme krátké pauzy, po každé stovce následuje pauza delší, ale zas abychom se neflinkaly)
-nohy: já používám takový "posilovač", stahuji nohy k sobě, kdo má, jede po 50 s přestávkami (bolí to) a opakuje tak 6-8x
Pokud tento "posilovač" nevlastníte, lehněte si na bok a zvedáme nohu, tak do půlky 20x (3-4x opakujeme). Poté nohu necháme nahoře a jen kmitáme-opět 20x a 3-4x opakujeme a na závěr protáhneme znovu celou nohu-první cvik zopakujeme ještě jednouUsmívající se. Vyměníme nohy, provedeme to samé a máme konečně volno!

Tohle cvičení mám osvědčené, jsem s ním spokojená, proto ho budu často využívat. S vyplazeným jazykem
OPĚT ZDE PLATÍ-POKUD DNES MÁTE NĚJAKÝ SPORT (JAKO JÁ VČERA P-CLASS), NAPIŠTE MI NA SKYPE, CO JE TO, KDY.. A CVIČIT POTOM UŽ NEMUSÍTE, POKUD NEBUDETE CHTÍT A VAŠE DENNÍ DÁVKA SPORTU BUDE DOST NÁROČNÁ.Usmívající se
Veškeré dotazy řešíme v komentářích nebo na skype.
Dobrou noc a ráno chuť dámy!
vaše simonka

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ladyshark ladyshark | Web | 6. března 2012 v 19:50 | Reagovat

No ja si ten jidelnicek drzim podle sveho,obedy mam jiny, to mamka vari,takze sem tam ulitnu na necem sladkym,ale drzim se :) jde mi to..a denne cvicim :)

2 Domi:) Domi:) | Web | 6. března 2012 v 19:53 | Reagovat

bohužel vůbec netuším:) ale taky se mi líbí :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama