9.3

8. března 2012 v 19:59 | simonka
Ahoj holky,

..konečně pátek, co? 5 dní jíme zdravě. Fííha. Smějící se Pokud jste během týdne zhřešily, vůbec to nevadí, pokud to bylo 1-2, nic vám to neudělá. Dnes mám pro vás těžší cvičení - máme před víkendem, plno buchet, koláčů, a dalších dobrot, tak na sebe musíme být trošku víc přísné. Usmívající se Podívejte se sami...

JÍDELNÍČEK

snídaněcereálie s mlékem, čaj/voda
svačinasalát: banán, jablko
obědŠK jídelna/celozrnný rohlík s hroznovým vínem/ klasický croissant samotný
svačinachroupeme..mrkev!
večeřeposlední zeleninový salát v tomto týdnu! (dnes bez masa)

Jelikož si ke sváče dáme banán s jablkem (nakrájené), k obědu se musíme trošku uskromnit, přeci jen banán je dost sladkýMrkající. Já zvolím celozrnný rohlík s hroznovým vínem, kdo je pro croissant, tak prosím bez ovoce - je víc kalorický a dnes jsme ovoce měli 2ks. Mrkající
Mrkev, mrkev, mrkev, ta teď pojede a v dalším týdnu též. Mrknu na mrkvové recepty, buchty, koláče,.. zdravější samozřejmě, ať můžeme taky něco mlsat. S vyplazeným jazykemUvidíme.
Pátkem končíme se saláty a následující týden přijdou změny - uvidíte v pondělí. Tak si ho naposledy vychutnejte, ale dnes prosím vegetarinánský. S vyplazeným jazykem
O víkendu budu hodnější. Nechám vás trošku oddechnoutUsmívající se. Cha. Smějící se

Pijte stále jen vodu nebo čaj, prosím. Sladkému se vyhýbejte - 1-2x do týdne si něčeho zobnout můžete, 1-2 sušenky vám nic neudělají, ale moc nedoporučuji.

CVIČEBNÍ PLÁN

Rotoped, rotoped, rotoped! Miluji ten stroj. Hodinka na něm a hotovo, dnes už jen břicho.
Kdo rotoped nemá, sleduje cviky na nohy.
A kdo má, koukne na posílení břicha, cha.

-nohy: /já využiji svého oblíbeného "sklapovače"/.. jinak: opakujeme včerejší cviky: lehněte si na bok, podepřete si hlavu (pro pohodlíSmějící se), nohy u sebe. Zvedáme 40x, poté necháme nohu nahoře a jedeme ještě 30x malé kmity. Nohu položíme. Pokrčíme nohy (kolena vepředu) a zvedáme ještě 40x.
Poté nohy vyměníme.
-břicho: využijeme cvičební cviky z pondělka: 200x sedy-lehy (prvních 100: 30x klasické, 30x do stran (15 vlevo, 15 vpravo), 40x zvedáme zadeček ze země, měli bychom cítit horní břišní svaly (zase 20 na 20) -odpočineme si a jedeme dalších 100 znovaS vyplazeným jazykem)
-zadek: 60x zanožování (tuším, že se tomu tak říkáSmějící se) Klekněte si, opřete se o lokty (neprohýbáme se v zádech), nohu máme pokrčenou (tvoří úhel 90 stupňů) a zvedáme ji mírně nahoru - v tempu (30x). Poté necháme nohu nahoře a jedeme ještě 30x menší pohyby. Vyměníme nohy a znova 60x.
Dnes procvičíme všechno, připravujeme se na, pro někoho, náročný víkend. Pokud vaše mamina peče, jako moje, neodoláte. Já určitě ne, možná si půjdu zaběhat o víkendu, uvidím. Podle počasí.
Tak se zatím mějte.
Dnes snad ještě něco přidám
vaše simonka
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 LucLin LucLin | Web | 8. března 2012 v 20:10 | Reagovat

Simonko, ty víš, že já mám o víkendu muka se cvičením. :D A ty mi dáš tohle. :D Tss . . :D

2 jedna-si-muska jedna-si-muska | Web | 8. března 2012 v 21:04 | Reagovat

[1]: :-D  je to třeba, Lucí, o víkendu je fakt moc sladkýho k máníí, znáš to :-D  :-D

3 Bebe Sušenka Bebe Sušenka | Web | 8. března 2012 v 21:29 | Reagovat

Je to samostatná značka, snad by to v Rossmannovi měli mít :) a nemáš zač..taky už cereálie jím strašně dlouho, je to moc dobré-pěkně s mlíkem :)

4 Blonde Blonde | Web | 9. března 2012 v 15:44 | Reagovat

Uff...to cvičení bude něco. To jsem dneska měla tělák a ještě budu mít za pár hodin trénink. :D A to jsem si myslela, že když přežiju školu, tak dnešek přežiju :D :D

5 hogreta hogreta | E-mail | Web | 17. března 2012 v 9:57 | Reagovat

Ty jsi sacharidová královna:-D. Nepřijímáš ani tuky, ani bílkoviny - ty jíš jenom sacharidy. Bojím se, že takhle se bude hubnout velmi těžko a tělo si to potom ze strachu zase nabere zpět. Vykašli se na to obrovské množství ovoce, cereálií a pečiva, dej si aspoň sóju, tofu, luštěniny, sýr, šunku, maso MASO MASO MASO. Vždyť tohle jinak vůbec zdravé není, navykáš tělo na pomalý metabolismus. Vím o čem mluvím, takovýmhle jídelníčkem jsem si ve čtrnácti vypěstovala metabolismus pravěkého člověka - tedy "očekávám dobu ledovou, uložím vše, nespálím nic - a pro jistotu to dám všechno do zásoby" (přibrala jsem tak další 4 kg). Ze začátku tělo hubne, ale pak mu to "dojde", na takovou stravu si zvykne a pak nejenom, že už hubnout přestane, ale raději začne pořádně nabírat. Dost mě to potom potrápilo. Až tehdy, když jsem pochopila, že maso je mnohem důležitější než tři druhy ovoce, přestala jsem jíst pečivo, a snažila se jíst více tuku (oříšky, ...), jsem zhubla 10 kilo, trvale (váhu si držím už čtyři roky bez toho, aniž bych pro to musela něco dělat). Ale trvalo mi asi 3 roky, než jsem pochopila, jak blbá jsem byla, když jsem žrala jen sacharidy a myslela si, že zhubnu a nebo tím tělu nějak prospěju. A zhubla bych mnohem víc, kdybych si svůj metabolismus předtím nezpomalila... Neudělej tu samou chybu a hlídej si množství sacharidů, tuků a bílkovin. Uvidíš, že když to dáš trošku do rovnováhy, půjde to úplně samo:).

Druhá otázka je, zda vůbec potřebuješ shazovat kilogramy, se svojí výškou máš svou "ideální hmotnost", kterou máš tady na blogu nastavenou, v podvýživě. Podvýživa s sebou nese stejná zdravotní rizika, jako obezita třetího stupně. Být tebou, asi bych se snažila spíš o posílení, o zpevnění a zhubnutí centimetrů, ne kil. Ale to je tvoje věc, jasně.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama